søndag den 10. juni 2012

Så må det godt snart blive lidt bedre sommervejr. Blæst, regn og rusk er ikke lige min kop the i det lange løb. Har lige købt en skøn liggestol, som jeg snart håber kan blive taget i brug.
Ser det ikke hyggeligt ud !

Det har ellers været en ret så afslappende søndag - efter en dejlig lørdag på Dragør Marked med min skønne datter. Vi fik en masse bamser med hjem - min datter Anna på 11 år er fuldstændig vild med bamser og kan slet ikke få nok af dem.

Men jeg fik da støvsuget og vasket lidt gulv og lige p.t. overvejer jeg om jeg skal gå ud og bage lidt muffins :-)

Anna og jeg har været på mor/barn kursus hos Specialkøbmanden (kan helt klart anbefales), hvor vi lærte en masse om hvordan man dekorerer cupcakes.
Anna's fantastiske cupcakes, som hun dekorerede til sin klasse da hun blev 11 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar